5 silent reader [s]

59 : Deactivated

Salam hari Isnin, malam Selasa, peeps!

Terus kpd isi ( sambil tenyeh-tenyeh biji mata.sakit mata akibat gam bulu mata pelesu blm hilang. cis!)
malam ini secara rasminya aku mendeactivatedkan blog pertama aku iaitu
aku bukanlah hamba Allah yang rajin sgt nak update-update blog ni. so skg aku akan active kt blog ini je.
(deactive or tak, mcmlah ada org kesah pun )

terima kasih kpd followers yang sudi follow mollow story dekat blog lama tu.
sayang jugak sbnrnya nk deactive. tp nak tak nak, kena buat jugak.
dekat blog tu terlalu banyak life story aku yg meng'hampeh'kan.
better aku delete je semua. buang yang keruh amik yang jernih.

at the same time, aku tahu ade stalker yg setia mencapapkan diri menyebuk kt situ.
dah! dah! dah! skg kau boleh pencen dah. xpayah susah-susah buang masa kt blog aku 2.
aku invite kau datang jenguk kt blog ni aje lah..


caption : deactivatED!


ok lah..selamat malam Romeo. semoga tidur mlm nanti bermimpikan Juliet yang rongak giginya.
adios, amigos..gua berambus...!

cau!

No comments: