5 silent reader [s]

58 : Cari Penyakit Dapat Sakit

Salam Ahad. 
what a boring day..?
pagi tadi, lepas Abah and Mak gerak balik Terengganu ,aku terus sambung tido balik.

bangun tido je terus gi bukak make up box.
hari ni terasa nak main mekap-mekap pulak. huhu. hari bergedik sudah tiba.
after mekap-mekap cincai and gitu-gitu je, aku capai bulu mata pelesu.
hari ni bajet nak jadik Rojita Che Wan gitu.
aku memang fail bab pakai menda alah ni. gila kau tak fail. kecik nak mampus.
maneeelah aku nampak!
after 10 minit terkial-kial, barulah fake eyelash ni nak melekat kat kelopak mata.
wah! terus hati berbunga diva!diva sajorkkk....!

tapi kan..glue eyelash tu termasuk dlm mata pulak. sakit woo.
sangat bahaya!merah-merah mata mak nok. pedih tak pyh ckp lah. hazab.

so, next time x nak gedik-gedik cari penyakit pakai bulu mata pelesu lagi.
glue dia kalau masuk dalam mata memang bahaya. tambah lagi dgn keadaan mata aku yg agak sensitif ni.
kadang-kadang pakai eyeliner pun leh jadik merah-merah bijik mata. gatal-gatal je.
dahlah aku ni memang gatal.eh! tipu.
cap hayam betul...!

cau cin cau!

*gracias Mom sbb belikan kite Kryolan supracolor  ituuuu. bertambah lagi collection kite yg tak seberapa neh. hokhokhok.

No comments: