5 silent reader [s]

54 : Sama Sahaja.

kalau melepak dgn kwn² lama mesti x dok modal lain nk dijadikan bahan.
asik² psl benda yg sama, psl org yg sama, psl peristiwa yg sama.
pendek kata, semua sama. apa boleh buat, kwn² lama 2 pun adalah org² yg sama.

tapi best! aku suka kawan-kawan aku.
aku tak ramai kawan perempuan. boleh dikira dengan gigi.
tapi kawan-kawan lelaki aku ramai.
bukan nak eksyen.tp 2 hakikat.
berkawan dgn lelaki ni tak adalah menyakitkan hati sgt.
kenapa..?heh.aku ada pengalaman dibackstabberkan oleh kwn perempuan aku sdri.
cantik.lemak berkrim.diiiiisukai ramai.

amaran : tak semua kwn perempuan aku jahat. ada 2,3 org yg betul-betul bestgirlfriends aku.once aku dh sygkn someone 2 sbg kawan, sampai bila-bilalah perasaan tu ada.
Tp AWAS!! sy bukan lesbo.awww... 
tp kalau aku naik benci, Nauzubillah!aku pun naik benci tgk muka aku sendiri.
mengong!

ha...start bulan depan berderetlah kawan-kawan sengkatan perang aku nak naik pelamin.
hamboi jah-jah semua, berseri-seri u olls.
aku pulak dah kena start saving ni.maklumlah..prepare utk salam kaut.hokhokhok.

buat brides and grooms to be semua, Selamat Berumahtangga.
semoga mendapat berkat dalam menjalani kehidupan suami-isteri-pakmentua-makmentua ya.

*hebaK² kwn² aku leni. aku je yg x brpa nk hebaK. Huuu..kelaH!kelaH....!!

sebelum aku bertukar menjadi raksasa hijau berbaju kelawar meh kita dengor lagu neh.
from Auburn -  Dont Give Up with Lyrics.
Enjoice!


No comments: