5 silent reader [s]

| 97 | I Miss You

                                          K-Drama : I Miss You


























































































































Aku peminat Korean/Japanese Dramas/Movies.  Lately ni aku layan cerita I Miss You (K-Drama). Dah tengok ke? Kalau tak pernah, aku recommend’kan kau olls tengok cerita ni (bagi yg minat KDrama je lah.kalau tak minat, aku nk buat mcm mana kan..)


Aku nak sangat share synopsis drama tu dekat sini. Tapi memandangkan aku ni tak pandai dalam menyusun ayat, aku ubah fikiran. Bimbang juga ayat synopsis aku tu nanti jadi tunggang langgang. Nanti kau olls confuse pulok.


Drama dia memang ‘deep’. Pesan aku, sediakan tisu before tonton drama ni. 1st episode je aku dah start nangis. aku memang seorang yang emosional. So no wonderlah aku sangat touching sepanjang menonton drama ni. (err..perkataan MENONTON tu agak skema .tapi tak pe lah.ayat-ayat aku pun dah memang nampak skematik je.)


Please. Jika kau olls sangat suka bermain dengan perasaan sendiri, silalah tengok drama ni. Highly recommended by me (betul ke grammer aku ni). Cast drama I Miss You ni memang superb. Aku suka tengok scene masa mereka di zaman muda-mudi (episode 1-4.kalau tak silap). Touchhhinngg habis. Yeo Jin Goo memang good in acting. Zaman dorang dah besar pun still touching jugak scene’nya. Hmm..cakap banyak pun tak guna. Nak tahu best ke tak drama ni, kenalah tengok dan nilai sendiri.


Cast (Lead)

Park Yoo Chun : Han Jung Woo

Yoon Eun Hye : Lee Soo Yeon / Joy

Yoo Seung Ho : kang Hyung Joon / Harry

Yeo Jin Goo : Han Jung Woo ( young )

Kim So Hyun : Lee Soo Yeon ( young )

So Hyun (Soo Yeon) / Jin Goo (Jung Woo) : Masa Muda


Yoo Chun (Jung Woo) / Eun Hye ( Soo Yeon/Joy) : Dah besar dah

Yoo Chun (Jung Woo) / Eun Hye ( Soo Yeon/Joy) Seung Ho ( Hyung Joon/Harry)
Antara scene yang boleh buat air mata keluar. sebab angin yang bertiup kot.

---------------------------------------- 



------------------------------


Source

till then. dadadididudu. I Miss You.

p/s : cant wait for JayParkTV ep.05.

No comments: