5 silent reader [s]

5 : He Said It!

Lokasi : Avenue Garden, Seremban 2 ( umah kazen )
Masa : 6.30 petang ( tunggu waktu berbuka )

Aku : eh, tgk tu! seluarnye koyak! *smbl tunjuk ke arah celahan kangkang dia.
Dia : mane ade!eh, a'ah..yela.koyak.
Aku : Pakai panties tak?
Dia : pakai.nah, tengok ni. * sambil tunjukkan spender kaler hijau lumut siap gambar Ben10.
Aku : ei, tak malu...! kenapa koyak 2?besar pulak tu.nasib baik pakai panties.
Dia : kakak yang koyakkan. dia gunting.
Aku : kakak gunting?? kakak nk buat apa sampai gunting2 seluar ni?
Dia : Dia nak buat kapal terbang.
Aku : kapal terbang??? *gelak2. otak aku x boleh proses dgn betul info yg diberikannya. gunting seluar kt bahagian celah kangkang sbb nk buat kapal terbang..??
Dia : yela..kakak nk buat kapal terbang.
Aku : sape suruh buat kakak gunting buat kapal terbang..?
Dia : abang yang suruh.
Aku : lah..!


hohoi..kt atas 2 conversation between aku nk anak sepupu aku Mier Ashreeq. mls nk ceduk gambar kt FB papa dia..he is very brilliant boy. sporting gile.sama mcm abangnye Mier Zafran. kdg2 hangin jugak kalau depa duk speakang mandarin, aku duk ternganga. hapa pun xpaham. yang aku tahu, puyauu...puyauuuu..!hahahaha!!


No comments: