5 silent reader [s]

4 : Panas Hati Jiwa dan Raga

a'ah..!panas mmg panas.darah seakan menggelegak.otak pun!
aku bengang, setiap kali nk masuk parking kt area opis aku ni, setiap kali 2 lah aku menyumpah 'orang-bajet-kaya' nih. x menyumpah x sah.dosa mendaki, pahala mendatar!
saaakittt hati aku ( kecik-kecikkan mata )

parking kt sini dahla terhad. nak main chop2 pulak dah. nk chop pegi bayar parking sanelah.kateee duit byk.first comes first serves lah. lainlah aku, makan gaji je tiap2 bulan, tak mampu nk g parking kat parking berbayor 2. tapi boleh je aku datang awal. sempat je park kt parking free. (naik lif tekan sendiri )

hari ni satu hal.. tahu lah kete 2 mahal.kalahkan kete2 kami olls yang murah nih. tp jgnlah parking sampaikan makan 2 parking sekaligus.elok2 tempat 2 boleh parking 4 kereta, dh jadi ngam-ngam ho muat 3 kereta je. tak kesian ke kat kami olls ni.

hmm..marah2....pagi2 dh membuat aku hangin dan mcm nk bertukar ke raksasa slim bermata cekelat..!
demn!

No comments: