5 silent reader [s]

13 : Rindu Itu Sepi.


WiDi,
Aku ni buat lawak bagak pulak. title post yang seakan mintak penampar hangus, kan.
kalau tak cukup, bagi penangan tapak selipar saiz 4 pulak sedas. biar aku sedar drpd tidur-tidur ayam ni.
tapi kan WD, pernah tak kau rindukan seseorang yang kau sendiri tak tahu siapa.
eh, silap. kau kan cuma 'sebuah blog'. mana ada perasaan kan..?

WiDi,
Bagi aku, bila kita rasa rindu, maknanya kita ni sedang keseorangan. betul ke. aku rasa dah betul lah tu.
aku bagi dua keadaan:

1- Rindu. tp perasaan RINDU tu DAPAT diluahkan kepada orang yang DIRINDU.
2- Rindu . tp perasaan RINDU tu TAK DAPAT diluahkan kepada orang yang DIRINDU.

mana satu yang baik..? kalau aku....aku tak nak "AKU PILIH DERITA MERINDUIMU" hahaha..aku gebang je WD. Haaazaaabbbbbbbbb...

fikir-fikirkanlah..pilihlah mana satu yang berkenan di hati. Tepuk dada orang sebelah kanan, pipi sebelah kiri juga yang mendapat..!

tak tahulah apa motif aku create entry RINDU-RINDUAN JADI KENANG-KENANGAN ni. eh, tu lirik lagu tu kan WD..? eii..gatal pulak tekak aku ni. RINDU bagai. ceh!

cau!

No comments: