5 silent reader [s]

| 84 | : TQ Daun Keladi..



aku memang mcm ni
suka begitu begini
sekali sekala buat kau tak  kering gusi
kekadang bikin kau sakit hati

aku memang macam ni
selalu fikir sesuatu yang belum pasti
panik tak kira mana pergi
darah kau pun asyik naik meninggi

dan aku masih macam ni
bukan dua bukan sekali
malah dikira berkali-kali
buat hal sesuka hati
last-last makan diri

aku juga akan tetap macam ni
buat-buat tak reti
walau macam mintak kaki
melekap elok dipipi kiri

aku perlu begini
nak kau tahu bahawa kau aku nanti
cewah macam dalam mimpi
sesekali macam nk gugur gigi
asyik berangan disiang hari

tapi aku pasti
kau ada disisi
sebagai motivasi
nak majukan diri
terima kasih daun keladi
alahai bodohnya ayat aku ni

2 comments:

miranadia said...

mana ada bodoh? comel jer aku tgk..heheh

H a n a said...

bodoh2 alang gittewww..