5 silent reader [s]

| 76 | Ingin Tahu Kataku.


nampak gambar anak ayam di atas.... ?
aku pernah TERbunuhnya secara tidak sengaja dengan cara merendam beliau ke dalam bekas yang berisi air.
(tapi anak ayam itu tak berapa-nak-comel macam gambar kat atas.)
mahu bereksperimen. itu niatku - aku berumur 5 tahun ketika itu.

aku cuma ingin tahu adakah anak ayam berkeupayaan untuk berenang didalam air.
hasilnya - beliau mati kelemasan gara-gara eksperimen bodoh aku
kepastian itu penting.

ini semua gara-gara rancangan Cili Padi.
Disebabkan terlalu syok tengok cerita tu, aku terlupa bahawa ada sekor anok tupai atas julai mokte
anak ayam yang sedang kelemasan.

maafkan aku anak ayam.

dan kamu!
ya, kamu yang sedang membaca entry ini.
janganlah membenci aku.
sesungguhnya aku hanyalah manusia yang bodoh lagi hina, jahil dan kejam ketika itu.
sekarang pun.

aku kejam!!!

* housemate aku cakap aku pernah gilis anak kucing dgn tayar kereta masa stay dkt rumah sewa dulu.tapi aku tak percaya. Percayalah.

No comments: