5 silent reader [s]

9 : Huhap huhap! laparzzzz...

* tak boleh tahannnn


Hari ni aku ‘cuti’. Tak boleh nak puasa.
So, aku lapar. Gile lapar. Tak puasa mcm puasa. Langsung tak makan apa-apa.
Tapi kalau puasa, tak adalah rasa lapar macam ni. Gile babeng punya lapar.

Tadi masuk dalam officeroom Encik Bos. Sibuk mengadap e.P dan e.Bidd.
Tiba-tiba perut berjoget lambak. Cantik manis tersusun irama dan lagu.
Oh, Encik Bos… gelak-gelak pulak dia. So, aku tumpang sekaki gelakkan diri sendiri.
Bos suruh aku pergi makan dekat pantry. Eh2 bos, ai segan okeh. Hahaha..!

Hana : Last day pergi taklimat e.Bidd dekat Blok D3, Putrajaya . Nasiblah orang commerce.com tu cakap kuat-kuat. Kalau tak, mesti  bergegor satu bilik meeting tu dengan bunyi irama kuda kepang yang dihasilkan oleh perut tak sekolah aku ni. (saja je hiperbola kan keadaan) 

Hey , tummy..behave yourself. perut nak pakai lama beb..!

No comments: