5 silent reader [s]

23 : Andai kau terasa....nih aku tampal untuk kau.

nota kepala : msg ini juga dilayangkan kepada mereka2 yg mengenali aku.yg xkenal, leh a kenal2 sepam!

Assalamualaikum....

Kawan-kawan seangkatan perang,
aku dgn ini menyusun 20 jari (10 jari tmasuk jari kwn sebelah) nak mintak ampun, maaf zahir dan batin kot-kot sepanjang kita kenal aku banyak buat saloh ke mung olls ( aku rasa kompem ada)

mtk halal lah belaka. mane-mana aku ada terhutang liquid paper atau ubat staple tembok tu, halal-halal lh.

sape yang curi baju bundle aku tu, semoga tayar mung bocor. lepah tu mampuh bang tanoh!
(sori ah, org mcm aku layan bundle muroh je. lebis, gess, reple, amani ekceng, guci, kelbin klen ni aku x mampu nak beli). 

aku kirim pesanan dekat blog dan mesej dekat inbox FB je.
( klu kirim kad raya, mesti ada yang nk lampu lip lap lip lap. aku xdok bajet ni! ) 
bersyukurlah.

harap-harap jgn ada yang terasa hati mahupun hempedu ke aku neh. mintak 0-0 belaka. mana yg berhutang kat aku tu, baik bayor sblm aku sumpah jadi pelita buluh.

selain tu,
aku nak jemput dtg ke rumah aku pada Hari Raya 1,2 dan 3..
raya ke-4 dan seterusnya, tak payah marilah. aku mls dh nk bakor satey.mak aku pun start masok ikn singgang dh masa tu.

tp kalau rasa nk mkn serdak kuih raya, jgn segan2. mailah beraya sampai sebulan pun. tp aku ada kat kg smpai 4 Sept je.
(kira sdrilah raya kkeberapa toh )

selain tu, dlm beraya tu,meh lah kita sama-sama gi kenduri kahwin rerakan sebaya atau duabaya kita yg akan tmtkn zaman gadis ngn teruna tak lama lagi ni. kalau tak ada bajet nk beli hadiah (aku) boleh a tong tong beli botol susu ke mende2..hak lebih bajet, leh a beli peti sejuk barang sedas dua.
oh, jangan lupa aircond sekali . malam-malam panassss..

mana yg nak tunang, selamat tunang. mana yg dh tunang, cepat2lah nikoh ( Meri dan  Korek, sila take note )

yg dh jadi mami dan dedi...selamat beranak ramai2 lagi.
murahhhhhh rezeki.

mana yg tgh kapel (aku, mung,mung,mung dan mung) selagi nyawa dkandung badan..pandai2 lah jaga diri.
Malaysia Boleh! yeay!

oh lupe, tahun ni adop BBQ. sbb bajet lari. klu nk jugak, sila inform aku awal2. senang aku nk pergi rembat ayam belanda jiran aku barang sekor dua.

oklah, hazabedah2 ngn samdollah2 semua..cekidaud!

~kenang daku dalam ang pau mu~

nota kaki : to My Hunn Bana Rihaz..ermm.ermm..duit raya mcm biasa ye! awww..ghetis giteWWW.

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI!!!


Gambar : yang bukan muhrim salam jgn sentuh-sentuh. harommm..

No comments: